سلام

سلام سیاوشم...23 سالمه...ساکن یه جایی همین نزدیکیها به قول بچه ها... اهوازیم... فعلا تا همین اطلاعات کافیه
نظرات 10 + ارسال نظر
طاهره شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:26 ق.ظ

سلام دوستم...تبریک میگم بابت وبلاگ...تازه افتتاحش کردی؟ درست؟
میخای رمانای قشنگت و بزاری توش؟
خیلی خوب...خوشحالم...
همیشه موفق باشی.

سلام ...ممنون تشکر...
رمانام رو بذارم؟یا نذارم؟
شاید گذاشتم

مریم پریزاد شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:41 ب.ظ http://m-parizad.blogfa.com

سلام سیاوش من هرچی باموبایلم صفحه رویای جنون رومیخوام بازکنم نمیشه چوکنم ننه؟ازبس توفکرشم به جون خودم دیشب خواب گربه دیدم

[ بدون نام ] یکشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:47 ق.ظ

سلام من از کتاب های شما خیلی خوشم میاد قلمت فوق العاده است فقط وام ازدواج2 رو ادامه بده و اگه رمان ها تو اینجا هم بگذاری عالی میشه مرسی

سلام...خوشحالم که از نوشته هام خشوت میاد...اگه شما می گید چشم میذارم

خورشید شب یکشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:32 ب.ظ

سلام
من و میشناسی که از خواننده های رمانتم
آن رمان واقعیه رو هم زود بزارید
تبریک برای وبلاگ

آره مگه میشه نشاسمت

zahrak764 سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:28 ب.ظ

اعتماد به نفست تو حلقم
بیکاری ها؟
من اگه جای مادر خانومت بودم طلاق دختر مو میگرفتم.وقتی تو سایت رماناتو دیدم گفتم حتما ی پسر 17-18 ساله علافی؟

دست شما درد نکنه...خدا رو شکر مادر زنم نیستی

مهسا پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:50 ب.ظ

nim killoo bash ama mard bash

ناشناس پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:16 ق.ظ

سلام دوست عزیز...
همیشه فکر می کردم یه مرد رمان عاشقانه نه می خونه نه می نویسه و در عوض اینو مسخره می دونه ولی برام جالب بود بعد از مودب پور که قلمشو دوست داشتم یکی دیگه پیدا شد که رمان های زیبا می نویسه...بابت رمانای قشنگت بهت تبریک می گم بخصوص... از خیانت تا عشق ...رمانت قشنگ بود و افکار یه مرد زخم خورده رو خیلی قشنگ به تصویر کشیدی ...
من یه مدته دارم روی یه رمان سیاسی اجتماعی و عاشقانه کار می کنم که نسبت به رمانای دیگم خیلی وقت گیر تر شده چون هم باید تارخ هارو تطابق بدم و هم از اون واقعه اطلاعات زیادی کسب کنم برای همین می خواستم اگه وقت آزاد داشتین و براتون ممکن بود در این رمان منو همراهی کنید ...
اگر موافقتتونو اعلام کنید خوشحالم می کنید

سلام ...ممنون .
راستش فعلا که سرم به دلیل درس شلوغه شدید.شاید اسفند به بعد سرم خلوت شه.اگه تا اون موقع دوست داشتین بدم نمیاد اگه سوژه اش خوب باشه همراتون باشم.
باز هم ممنون

طاهره چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:15 ب.ظ

سلام من می خواستم جلد دوم از عشق تا خیانت رو بخونم ولی موفق نشدم . جلد اول بسیار زیبا بود . لطفا جلد دوم را بصورت کامل در قالب pdf برام بفرستید . ممنون از شما

ناشناس پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:31 ب.ظ

سلام میشه رماناتو pdf بذاری ممنون میشم

pooya شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 07:02 ب.ظ

سلام
آقا سیاوش شاید باورتوت نشه من اصلا اهل رمان خوندم نبودم تا زمانی ک اتفاقی فایل جاررمان گناهم عاشقی بود رو روی گوشیم ریختم و شروع به خوندن کردم راستش تنها نکته ای ک باعث شد رمان روبخونم سبک نوشتنش بود ک خیلی ساده وبدور از اصطلاحات سخت و حاشیه پراکنی بود...از اون به بعدبود ک عاشق رمان های شماشدم وفقط رمان های شماروخوندم حتی میتونم بگم ک با خوندن اون هم خندیدم وهم اشک ریختم ..امیدوارم ادامه بدید وموفف باشیدهمیشه به امیدروزی ک شماروببینم...خدانگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد