دانلود نسخه جار رمان از خیانت تا عشق جلد 1 و2 ( برای موبایل)

دوست عزیزی درخواست نسخه موبایل رمان رو داشتن که براشون ساختم امیدوارم از خوندن رمان لذت ببرین.


در ضمن یادم رفت اسم نویسنده که خودم باشم رو اول کتاب بنویسم گفتم که گفته باشم یادتون نره نویسنده اش خودمم ( سیاوش.ش)

دانلود نسخه جار از خیانت تا عشق جلد1


دانلود نسخه جار از خیانت تا عشق جلد 2

نظرات 5 + ارسال نظر
سمیه دوشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:24 ق.ظ

ینی عاشقشم ‏ بیشتر از ‏ سه چهار ‏ بار خوندمش ‏

من دوشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:30 ب.ظ

مرسسسسسسسسسسسسسسسی ازت بابت این جار

سپیده سه‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:25 ب.ظ

خیــــــــلی این رمان رو دوست دارم....اخلاق سمیر و دوست داشتم....2باره از این ریتم رمان ها بنویسید....منتظر رمان جدیدتون هستم....قلم شما رو دوست دارم...ممنونـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

ممنون نظر لطفته.

fariba یکشنبه 21 دی‌ماه سال 1393 ساعت 09:14 ب.ظ

سلام سیاوش خیلی خوشم اومد رمانت واقعاااا عالی بود بیست.خیلی پخته بود. اولین رمانی بود که ازت میخوندم و از قلمت خوشم اومد باریک

سلام...ممنون

maya یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:50 ق.ظ

سلام ببخشید چرا من هرچی میخوام جلد دومش را دانلود کنم دانلود نمیشه?

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد