رمان از خیانت تا عشق(1)

رمان از خیانت تا عشق جلد 1 

 

نویسنده:سیاوش 68(س.ش) 

 

خلاصه:

توی افکار خودم غرق شدم....نتایجی که از این افکار گرفته بودم.....من مدتهاست که فهمیدم جنس لطیف زن خائنه....چه دختر چه زن همه خائنن....دختر به پدر و مادرش خیانت می کنه و یک زن در کمال بی رحمی به شوهر و شاید بچه ای که داشته باشن....و من فهمیدم که حتی دختران پاک هم خائنن ....اوناها توی ذهنشون خیانت می کنن....شاید درد خیانتشون کمتر باشه....اما اونا هم خانئن....یا زنهایی که توی بغل شوهرشون با مرد دیگه ی هستن...وقتی دست نوازش شوهرشون تداعی دستان مرد دیگه ای باشه.....

من خیلی وقته که فهمیدم زنها فقط یه وسیله ان واسه ارضای نیازت....تقصیره من نیست....تقصیره خودشونه...این نتیجه رو از رفتارشون گرفتم....

آری جنس لطیف یعنی خائن....یعنی گرگی در لباس میشی....یعنی مظلومی که از هر ظالمی سنگ دلتر است....زن آن چیزی نیست که نشان میدهد....زن اغواگر است....زن با زنانگی اش  می سازد و می شکند....ومن امروز از جنس زن متنفرم......نفرتی به وسعت خیانتی که چشیدم....و انتقامی که در دلم ریشه دوانده.....

-رسیدیم

بی هیچ حرف پیاده میشم....حتی نگاهش نمی کنم.....با قدمهایی محکم حرکت می کنم....باید به همه ثابت کنم...آری من همانم که فکر می کنید....من یک خائنم 

 

تعداد صفحات: 1۶۶۳

 

نسخه موبایل  

دانلود

نظرات 31 + ارسال نظر
mozhgan یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:29 ب.ظ http://avayedeltangi.blogfa.com

سلام داداش سیاوش .من از سایت 98iaهمیشه رمان نویسنده های خوش ذوقو میخوندم .اما هیچ وقت کارای شما رو نخونده بودم .چند روز پیش خالم فوت شد و من تو یه فشار عصبی شدید بودم. و بعد خودمو توی اتاق حبس می کردم .و پناه آورده بودم به سایت و اونجا اتفاقی رمان از خیانت تا عشق رو دیدم و شروع به خوندن کردم و 24 ساعته تمومش کردم.کارت عالی بود چون بدجور پیگیرم کرد .ولی ای کاش آخر رمانو جاش عوض میکردی و میبردی به جلد دوش که تازه داره جون میگیره (نوشته میشه)چون اینطوری هم هیجانش بیشتره هم آخرش واقعیت رو میتونی بگی .اگه اینجا دارم نظر میدم واسه اینه که تو سایت موفق نشدم .ببخش

سلام...تسلیت میگم ،انشالله خدا صبرتون بده.
در مورد آخر رمان راستش چون می خواستم جلد یک با یه تقریب از اتفاقات و پایان واقعی باشه اونجوری تمومش کردم...و جلد دوش رو هم برای اینکه یکم از تلخی هایی که توی ذهن خواننده نشسته کم کنم شروع کردم.ممنون بابت اینکه نظرت رو نوشتی.

نازنین سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:31 ق.ظ http://www.dokhtarebaran70.blogfa.com

سلام آقاسیاوش.من خودم عاشق رمانم.تاحالام خیلی رمان خوندم.رمان های شماروهم خوندم.عالین.بهتون تبریک میگم.من که شخصاخوشم اومده ازسبک نویسندگیتون.رمان ازخیانت تاعشق خوندم عالی بودخسته نباشی داداش

مریش پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:43 ب.ظ

عاشق رمانات و قلمتم

ممنون لطف داری

romina جمعه 21 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:51 ب.ظ http://www.roman1378.blogfa.com

سلام
من عاشق رمانتم واقعا قلمت عالیهههههههههه
تر خدا خوب تموم کن من هنوز وسطای جلد اولم امروز شروع به خوندنش کردم
من میخواستم رمانتو بزارم تو وبلاگم ولی دیدم تو نودهشتا اجازه نمیدی
اومدم مستقیم ازت خواهش کنم بزاری رمانتو تو وبلاگم بزارم
مرسی

سلام،مشکلی نیست می تونید تو وبتون قرارش بدین

Armina جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:41 ب.ظ

سلام
من رمان هیراد و خوندم و واقعا از قلمتون خوشم اومده
میشه ازتون بخوام که "از خیانت تا عشق " رو هم تبدیل به Epub کنید و برای دانلود قرار بدید ؟

hanie پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:08 ب.ظ

سلام...
چرا فقط نسخه موبایل؟؟؟؟؟؟

سلام...شاید چون سبک تره :دی

negin یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:35 ب.ظ

سلام لطفا برای pdf بذار . ممنون.

paria پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:46 ب.ظ http://parisaparia.blogfa.com

عالیترین عالی نویسنده ای داداش سیاوش!
عاشقه رماناتم
خیلییییییییییییییییییییییییییییی خیلییییییییییییییییییییییییییی ممنون

ممنون

ستاره ومپایر دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:16 ب.ظ

سیاوش امروز وب ت رو پیدا کردم دارم نظرام رو راجع به رمانهایی که خوندم میزارم هر چقدر بگم این رمان بی نظیره کم گفتم به خاطر این رمان بود که من تو سایت 98تیا عضو شدم میخواستم بهت بگم اگه میتونی به مهرسا بگو عشقش خیلی پاک بود من به خاطر اینکه به عشقش نرسید تا دو روز گریه میکردم (البته نیاز نیست بهم بگی دل نازکی قبلا گفتی ولی باور کن تقصیر من نیست برای رمانهایی که واقعی نباشن اشک نمیریزم اصلا ولی این یکی داغونم کرد) میدونم رمان ادامه داره ولی میخوام این یه دونه به عنوان سند واقعیت تو ذهنم بمونه چون واقعیت همیشه تلخه این رمانه که زندگی توش قشنگه.... امیدوارم سقوط نرم قشنگ تموم بشه سیاوش پیلیز

mina پنج‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 03:12 ب.ظ

salam agha Siavash man az in romantoon kheili khoshak omad va ye khaste nabishid hesabi migam beheton

سلام و ممنون...خوشحالم که ازش خوشت اومده

نویسنده ی رمان عاشقانه ام جمعه 11 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 05:41 ب.ظ

سلام...من رمان های زیبایی مینویسم اما نمیتونم چاپش کنم ، چطور میتونم اونو از طریق اینترنت در دسترس بقیه هم قرار بدم؟/

سلام...می تونید به این سایت مراجعه کنید.www.98ia.com وارد قسمت تالارگفتمان شید و اونجا عضو بشید و کتاباتون رو هم اونجا قرار بدید.اگه نیاز به توضیح داشتین بعد از عضویت یه سرچ کنید اسم کاربریم رو که اونجا با این نام هستم .سیاوش.
و تو پروفم سوالاتتون رو بپرسین کمکی بود در خدمتم.

نازنین زهرا جمعه 20 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:43 ق.ظ

سلام ..من تازه رمان رو خوندم ..بی شک جزبهترین ها شد برام ..اصلا نمیشه لقب عالی رو داد چون کمه واسه این رمان ...با خوندن این رمان ..وجلد دومش ..دلم خواست همه رمان هاتون رو بخونم ..قلمتون گیراست وزیبا ..تا الان هم رمان هیراد رو خوندم ..ودر حال حاضر هم دارم گناهم عاشقی بود رو دانلود می کنم ...هیرادهم خیلی بی نظیر بود ..فقط سر رمان از خیانت تا عشق ..خیلی حرص خوردم ..این مهرسا دم به دقیقه گریه می کرد وگدای عشق بود ..تو جلد دوم هم که این سمیر خیلی دست بالا می گرفت خودشو این طفلی مهرسا رو اذیت کرد ..اما خخخخخخخخخخخخخخخخخیلی قشنگ بود تا الان صد بار بیشتر هی خوندمش ..هیراد م که خیلی عالی بود همین دیشب ساعت های 2نصفه شب بود که تمومش کردم ..چشمام نابود شدچون از قبلشم داشتم خیانت رو میخوندم ..فقط تبلتم دستم بود پشت سرهم کارهای بی نظیرتون رو میخوندم ...انشاالله همیشه موفق باشید

سلام...نماز و روزه هاتون قبول....ممنون لطف دارین به بنده .خوشحالم. امیدوارم سایه تقدیر رو که روی سایت نودهشتیا در حال تایپه دنبال کنید.

سما چهارشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 09:06 ب.ظ http:/http://siyavash1368.blogsky.com/1392/02/02/post-14/

سلام من با گوشی اومدم تو نت ولی نمیدونم چرا هرچی می خوام دانلود کنم میگه کارت SD موجود نیست نمیدونید مشکل چیه؟

الناز دوشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:45 ب.ظ

سلام آقا سیاوش بابت قلم زیباتون تبریک میگم من همیشه رمان های شما رو دنبال میکنم . رمان هیراد و از عشق تا خیانت عالیییییییی بودند.

النا سه‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 11:28 ق.ظ

واقعا واقعی بود؟؟؟؟یجاهاییش انگار غیرواقعی بود مثل همونجا که دقیقا خونه ی مهرسا و سمیر اینا روبروی هم بودو با چت باهم اشنا شدن!
باورم نمیشه واقعی بود اگه واقعا واقعی بود خیلی بدشد که بهم نرسیدن..اگه فضولی نباشه،بهتره بگم برای کنجکاوی الان مهرسای واقعی در چه حاله ازدواج نکرده؟
آفرینننن بگین

من که نگفتم همه اش واقعی بود...یه برداشت آزاد از یه ماجرای واقعی همین

kati یکشنبه 21 دی‌ماه سال 1393 ساعت 12:20 ق.ظ

ممنون از نویسنده عزیز ..

gdgh چهارشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 08:10 ب.ظ

رمان خوبی بود ولی ما دخترا کجا خیانت میکنیم سیاوش خان دستم بهت برسه..... لطفا به دخترا توهین نکن

sofi جمعه 19 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 05:24 ق.ظ

میخواستم رمانمو بزارم تو سایت

سلام می تونید برام ایمیل کنید

صوفیا چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 02:53 ق.ظ

سلام ببخشید من میخواستم رمانمو بزارم تو سایتتون میشه راهنمایی کنید که چجوری رمانمو بفرستم

ترمه چهارشنبه 23 دی‌ماه سال 1394 ساعت 10:49 ق.ظ

سلام
اگه 1 وقت اومدی 1 ایمیل بهم بزن
ممنون میشم
البته من نمیدونم چرا دیگه نیستی
رمانهات عالیه داداش
مرسی

سلام در خدمتم گه امری هست!

سوگند شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 07:17 ب.ظ

سلام اقا سیاوش بابات رمانتون باید بهتون تبریک گفت خیلی خوب و با توانایی بالایی نوشتید ازتون میخوام رمان های دیگتون هم بهم معرفی کنید که بخونم مرسی

زیباح دوشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 02:50 ق.ظ

سلام.این رمانتون عالی بود .البته رمانهای بقیه تونم عالیه ولی جلد 1و2 ازخیانت تاعشق حرف نداره.ولی از شخصیت سمیر یکم دلگیرم چون خیلی مهرسای عزیزرو ناراحت میکنه حتی خیلی بهش تهمت میزنه و غرورشومیشکنه

لیلییا دوشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 08:42 ب.ظ

من عاشق قلمتم ساوش. تو فوق العاده ای. زودتر رمانهای قشنگ بنویس تا بخونم مثل این. میدونی؟ این رمان یه مدلی بود که اصلا نمیتونستی فکر کنی 5 دقیقه بعدش چی میشه. راستش من یک ششم اخر رمانتو نخوندم. دلم نمیخواست بخونم مهرسا به سمیر نرسید ولی خیلی خوب تموم نکردی من مثه بقیه دخترا که دوس داشتن سمیر با مهرسا باشه زیاد دوس نداشتم.از مهرسا خیلی خوشم نمیومد شخصیتش منو جذب نمیکرد.حالا نمیدونم اخرش با نادیا شد یا نه. نادیام ادم نبود ولی خب عشق اول یه چیزیه که هیچ وقت فراموش نمیشه.بازم نمیخوام اخرشو بخونم دلم نمیخواد گریه کنم خسته نباشی اها راستی سیاوش من 2 تا رمان نوشتم و به 2,3 نفری دادم تا بخونن که اونام باورشون نمیشد که من این رمانارو نوشته باشم و یکیشون تا نیم ساعت دهنش باز مونده بود الان فهمیدی چقد نویسنده ی خوبیم یا بازم تعریف کنم؟ ببین من میخوام اول تو بخونیش و ایراداشو بم بگی بعد بزارمش تو سایت. چیکار باید بکنم؟ واااااای چقد حرف زدم ببخشیددددددد

negar پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:11 ق.ظ

ببخشید مگه رمان سقوط نرم رو شما ننوشتین؟پ چرا تو وبتون نزاشتینش؟

ثمر جمعه 4 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 11:44 ب.ظ

سلام
ممنون از شما من تازه این رمان رو شروع کردم نسخه epup اما از وسط شروع شده و یه مقدار تو ذوق میزنه . از قلم شما ممنونم اما یه نکته اینکه از لحاظ نوشتاری انگار منظم نیست از داستان مرد گریز میزنه به داستان مرد و بالعکس من چون از سایت 98 میخونم فکر میکنم ویرایش آنها بهتر باشه. اما فکر کنم داستان خوبی باشه ممنون
سپاس

مهسا چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 01:10 ق.ظ

سلام.واقعا دست مریزاد.رمان از خیانت تا عشق ۲ رو خوندم عالی بود لطفا ۳ رو هم بنویسید.

Hanieh سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 07:19 ب.ظ

سلام واقعارماناتون جذابه این چیزایی که نوشته شدن اگاهی اوغات مانندسرنوشت زندگی ماانسان هاس به خاطرهمین باخوندنشون ارامش میگیریم........من خیلی داغونم اماباخوندن این رماناتون ارامش میگیرم
سپاس بابت تهیه این رمان هایه زیباتون

ممنونم

zohreh چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 10:42 ب.ظ

سلام
رمان زیاد خوندم ولی ب جرعت میتونم بگم بهترین،زیباترین،واقعی ترین...وتمام صفتهای خوبی که شایسته ای رمان هست.اقای نویسنده و خانم نویسنده در جلد دوم کارتون حرف نداشت...جدا از رمانهای دیگه که همه شبیه ب هم هستند و میشه گفت وقتی کارشون گیر میکنه اسمی از خدا میارن ولی این رمان همه چیزش عالی بود. شخصیت سمیر برترین شخصیت رمانی هست ک من خوندم و خیلی خوب باهاش ارتباط برقرار کردم و بیشتر از4بار خوندم دو جلد رمان رو.....موفق باشید

سلام ممنون

elahe پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 03:09 ق.ظ

سلام و خسته نباشید بابتون رمان و قلم زیباتون
رمان از خیانت منو خیلی تحت تاثیر قرار داد و اینکه شنیدم جلد یکش واقعیه و جلد دو غیر واقعیه ایا درسته؟؟؟

سلام بله تقریبا

آیدا چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 03:11 ب.ظ

سلام آقا سیاوش
خسته نباشید و تبریک بابت این رمان بسیار بسیار زیبا
قطعا واژه های من آنقدر قدرتمند نیستند که زیبایی و دلنشینی قلمتان را وصف کنند . امیدوارم کار های بعدی تان بهتر و بهتر شوند .
بعد از رمان از خیانت تا عشق کدام یک از کارهایتان که به همین فضا نزدیک باشد را به من پیشنهاد میکنید؟

sheyda دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 01:36 ق.ظ

من عاشق رماناتمممم. عالین.هرچی بگم کم گفتم. از بین رمانات از خیانت تا عشق گل سرسبده.من که تا حالا 10باری خوندمش و هربار به جای اینکه خسته شم بیشتر لذت میبرم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد