یک مدت نیستم

حقتون بود بدونید که یه مدت نمی تونم باشم . فکر کنم اکثرا هم دلیلش رو بدونید تا کی غیبتم طول می کشه رو نمیدونم .فقط خواهشا کسی از دست من ناراحت نشه.

نظرات 8 + ارسال نظر
گل شب بو سه‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:54 ب.ظ

من که نمیدونم برای چی نیستی ؟ ولی هر جا هستی موفق باشی و خوش بگذره

rahi شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:08 ق.ظ

سلام...عذرر میخوام من یه مشکلی دارم...چرا نمیتونم رمان سقوط نرم رو پیدا کنم؟کجاس؟من کور شدم؟
تعریفش رو ازز خیلیا شنیدم خیلی مشتاقم بخونمش...

سلام
فعلا حذفه

نگین دوشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 05:08 ق.ظ

هدفتون واقعاازخلق شخصیت سمیرتورمان ازخیانت تاعشق چی بوود؟ شخصیت مضخرف ترازاون اصلامیتونستین خلق کنین؟

pooya شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 06:51 ب.ظ

سلام
امیدوارم که مشکلی واستون پیش نیومده باشه
انشاالله که هرچه زودتر مشکلتون رفع بشه وبرگردید خیلی دوست دارم پاسخی واس سوالاتم پیداکنم
موفق باشید

سلام...ممنون...شاید یه مدت کلا بی خیال نوشتن شم چون این مدت سرم خیلی شلوغه پویا جان...راستش الان حضور ذهن ندارم اما می تونی به سایت نودهشتیا قسمت دانلود مراجعه کنی و خلاصه رمانا رو یه نگاه بندازی شاید تونستی تو سبکی که دوست داری رمان پیدا کنی که مطمئنا پیدا میشه

setarehesoheil یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 01:26 ق.ظ

سیاوش خان این داستانو ادامه نمیدید؟
من تو نودهشتیا هم داستاناتونو دنبال میکنم.از وقت و انرژی که میذارید ممنونم.
اما خب دوست داشتم این داستان هم مثه "سایه تقدیر" بعدِ ی وقفه ادامه پیدا میکرد.
قلمتون برقرار,عزتتون مستدام

سلام...انشالله یه روزی ادامه اش بدم.

یگانه پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 12:19 ق.ظ

سلام .امیدوارم حالتون خوب باشه .شما نویسنده خیلی خوبی هستین رماناتون پرمحتواست .حیف که نیستین انشاءالله هرجا هستین موفق باشین

Ayda شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 09:39 ب.ظ

سلام
منم یکی از طرفدارای رمانهای شمام
قلم نوشتنتونو دوست دارم. عالیه.
امیدوارم موفق باشین. و زود برگردین.

ممنون

fateme سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 06:17 ب.ظ

میشه ی کانال ناشناس بزاری بتونیم باهات حرف بزنیم؟

سلام...چشم حتما ...فقط الان یک مقدار سرم شلوغه اما بدم نمیاد دوباره نوشتن رو شروع کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد