رمان یک باردیگر تولد

یک بار دیگر تولد 

نویسنده:سیاوش 

 

خلاصه:قصه زندگی دختری هستش که بخاطر تبعیض جنسیتی که می بینه همیشه آرزو داشته پسر باشه و وقتی کم کم متوجه میشه داره تبدیل به یه پسر میشه ،ببینیم چه اتفاقی براش خواهد افتاد 

 

نسخه موبایل  

 

دانلود



دانلود نسخه پی دی اف

نظرات 7 + ارسال نظر
منتظر سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:15 ب.ظ

سلام اقا سیاوش . خسته نباشید . میخواستم بگم اگه میشه فایلpdfهم بزارین ممنون میشم. راستی شما ک پسری خیلی خوب میتونی احساسات دخترا ب رمان هاتون منتقل کنید این برای من کمی عجیبه . شما واقعا پسرین؟

سلام ممنون....چشم فایل پی دی افشون رو هم وقت کردم میذام ،فقط قبلش باید ویرایششون کنم.
یعنی احساسات پسرا رو بد انتقال میدم؟

الما دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:55 ب.ظ

میشه از همه رمانای قشنگتون فایل pdf هم بذارید.

maryam دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:34 ب.ظ

سلام اقا سیاوش.من واقا قلم شمارو دوست دارم خواهش میکنم از رماناتو نسخه پی دی اف بزارید.وهم انروید.راستی منم اهوازیم تونستید برام ایمیل کنید.مرسی

امیر پنج‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 06:10 ق.ظ

وای عالیه بهتر ازاین نمشه .
سیاوش جان کارای قشنگی داری

farima چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 10:00 ب.ظ

سلام سیاوش خان واقعا ک خیلی قشنگ مینویسی براووو من ک همه رماناتو خوندم اینو ب جرات میگم وحتی چندین بار مرور کردم.از طرفدارای پروپاقرص رمانهای شما و نیلوفر قائمی فرهستم.امیدوارم همیشه موفق باشید و شاهد کارای بیشترو زیباتراز شما باشیم.

Seros دوشنبه 5 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 02:29 ب.ظ

سلام سیاوش.نوشته هات قشنگه ولى شخصیت مرد اول تقریبا یکى هست نمیگم تکرارى،امیدوارم سالم وسلامت وشادباشى پسرم وقدرتواناییهاتوبدونى.

زیبا دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 11:00 ب.ظ

سلام خسته نباشید ممنون بابت رمانهای قشنگتون
چرا این رمان برای من باز نمیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد