رمان گناهم عاشقی بود

گناهم عاشقی بود 

 

نویسنده:سیاوش 68 

 

خلاصه:قصه زندگی فرشته ،دختری که رازی توی زندگیش هست که حتی نزدیکترین افراد خونواده اش از اون خبر ندارن ،و اما بازگشت پسر دایی اش باعث مرور گذشته و .... 

 

نسخه موبایل 

دانلود


دانلود نسخه پی دی اف

نظرات 10 + ارسال نظر
طاهره یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:38 ق.ظ http://soltani89m.blogfa.com/

برادر عزیزم، سیاوش جان، مثل همیشه عالی بود. نوشته ها تونا دوست دارم. شخصیت مرد رمانهاتون ویژگی های مشترکی دارن. نکنه شخصیت برادر گلم اینجوریه......

سلام ...شخصیت خودم ؟!نمیدونم ...اما میدونم که ترکیبی ان از بعضی ویژگی هام ...ویژگی های اطرافیان ...آدمایی که باهاشون در ارتباطم ...یا می بینم ...در موردشون می شنوم کلا اینجوری شخصیتا رو می سازم .

زیبا جمعه 22 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 04:12 ب.ظ http://www.ashegehbichareh23

سلام سیاوش جان.میتونم توروداداش صداکنم؟اخه خیلی دوستتون دارم.حتی ندیده. چون واقعا ازرمانهایی ک مینویسین خیلی خوشم میاد.
من دخترخانم 23ساله هستم ک عاشق رمانهاتونم.واقعاباهاشون زندگی میکنم.
ببخشیدطولانی شدولی من نمیدونم چطوری میشه واسه هرپستتون نظربدم
باگوشی میام نت ولی کلانمیشه نظرمثبتمو بدم.لطفا شمام ب وبلاگ من بیاین ی حرف خصوصی دارم باهاتون.ممنون ازلطفتون.

pooya پنج‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 01:32 ب.ظ

kheily ali bod vaghean mamnonam

محیا سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 07:38 ب.ظ http://f4tohid81.blogfa.com

سلام
رمان گناهم عاشقی بود رمانی غمگین و در عین حال عالی بود.ممنون از این نوشته ی یاد آور از یاد رفته ها.

فاطمه شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 01:41 ب.ظ

.خیلی قشنگ بود ممنونم . در گذر خاطره ها نامت جاودانه شد. میبخشم اما تو نابخشیده هم عزیزی ناخواسته طلبت کردم تو رنجیدی . ببخش تقصیر من بود خودت گفتی گناهم عاشقی بود ....

sheida سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 04:05 ب.ظ

رمان گناهم عاشقی بود،رمانه کاقعی هستش؟؟؟؟
ولی هر چی باشه خیلی قشنگه

fatemeh یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 03:08 ب.ظ

لطفا نام رمان های دیگه تونم بنویسین

ارزو شنبه 13 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 07:03 ب.ظ

سلام سیاوش جان من عاشق رماناتم خیلی عالی مینویسی ولی هنوز تو خماری رمان اولین خاطره تلختم؛میشه اونو کامل کنید؛ویه حرف دیگه این که شما اگر با خانم سان داتر نویسنده عزیزوخوبمون که خیلی زیبا مینویسن همکاری کنید مطمنم میترکونید…وسوم اینکه من عاشق رمان سقوط نرمت هستم بازم خسته نباشید میگم

هانی یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 05:16 ب.ظ http://patogh-me.blogfa.com/

واقعا رمان گناهم عاشق بود واسه شماست عالی بود عالی باورم نمیشه خیلی خوب نوشته بودید

روژان چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 11:55 ب.ظ

سلام اقا سیاوش ، خوبین رماناتون عالین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد