وام ازدواج

وام ازدواج 

 

نویسنده:سیاوش  

 

خلاصه:یگانه برای عمل قلب پدرش به پول احتیاج داره و به همین خاطر مجبور به ازدواج با مانی یکی از اساتید دانشگاهش میشه. 

 

  این رمان اولین کارمه و مطمئنا پر ایراد ،پس شما به بزرگواریتون ببخشین

نسخه موبایل 

دانلود



دانلود نسخه پی دی اف

نظرات 4 + ارسال نظر
ملینا شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:58 ق.ظ

این رمان آخرش یه مقدار گنگ تموم شد

مهتاب سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:08 ب.ظ

[:S011[:S04:]:][:S018[:S016:]

طاهره یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:50 ق.ظ http://soltani89m.blogfa.com/

سلام برادر. بله مشخصه که اولین نوشته هاست. کمی ضعیف بود. اما چون نویسندش داداشی گلمه پس خوبببببببببببببببببببببببببببببهههههههه. دستت درد نکنه.

ستاره ومپایر دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:03 ب.ظ

من امروز این رمان رو خوندم البته به نسبت کارهای دیگه ت یه کم ضعیفه و من فکر میکنم باید از کارهای اولت باشه که در این صورت میشه گفت قشنگه البته با قسمت پایانی کتاب موافق نیستم هیچ پدرومادری قصه ی زندگیشون رو کامل تعریف نمیکنن اگه میگفتی دو قلو ها دفتر خاطرات یکی از والدینشون رو پیدا کردن و خوندن باور پذیر بود

سلام...بله وام اولین کارم بودو خودمم قبول دارم خیلی ضعیف بود و آخرش هم قبول دارم بهتر بود یه جور دیگه می نوشتم.ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد